تصفح

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضى نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته ( ثلاثة مرات ) .

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ( 10 مرات ) كلمتان حبيبتان الى الرحمن وثقيلتان في الميزان




العودة   منتديات عالم الرومانسية > منتديات القصص والروايات > قصص وحكايات عربية وشعبية وعالمية

قصص وحكايات عربية وشعبية وعالمية أروع القصص العربية الخيالية و قصص الحب الغرام العشق بين العشاق في عالم الروايات والقصص الطويلة, تمتع بقراءة القصص بدون اشتراك لأنها خدمة مجانية من منتديات عالم الرومانسية

ياريت اعرف رايكم

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11-06-2006, 01:20 AM   #1 (permalink)
md_md
رومانسي مبتديء
 
الصورة الرمزية md_md
 

ADS
Exclamation ياريت اعرف رايكم




بسم الله الرحمن الرحيم

الموضوع
تقدمت بنت علشان اخطبها كنت معجب بها وهى معجبه بى يعنى اعرفها من قبل ما اتقدم لها شهر
المهم انى قولت لها ان ظروفى متسمحش انى اخطب الوقتى وان لسه بدرى علشان افكر فى موضوع الخطوبه المهم شجعتنى ان اتقدم وانها هنتظرنى فتقدمت لها وقبلت امها وقالت انه هتخد راى ابوها فقال له انى لسه بدى عليا فلما يجهز يجى امها قالت لى الكلام ده على لسان اخوها الكبير وقالت لى كلمها فى التليفون واتعرفو على بعض من التليفون لما تكون جهزت وانا وافقت على الكده غصب عنى لانى كنت معجب بها جدا
اتكلمت فى حبيبى فى تليفون كل يوم كان يجى ايام متردش عليا كنت لما اكلم امها تقولى معلش هى مش عارفه تكلمك علشان ولدها موجودفى البيت لما يخرج تكلمك اقول لها شوفى حل للموضوع ده يكون راسمى تقول جهز نفسك
وتعالى
اقولها لو حد تقدم لها هتعمل ايه تقولى انا اعطيتك كلمه وهى لك كفايا انها عاوزك دايما تطمئنى انها لى
قولت لها طيب ربنا يسهل
وكنت اكلم البنت كل يوم فى التليفون وايام كنت اذهب لها اتكلم معها وهى فى الشباك منزلها ومرت الايام على كده
لما جاء اليوم انى اتصل محدش يرد كل يوم على هذا الحال فذهب علشان اشوفها وهى فى الشباك وفعلا كنت موجوده فى الشباك شاورت لى امشى علشان عنده ناس
مشيت وحاولت اتصل تانى محدش رد عليا
وفى يوم اتصل فرد عليا اخوها الصغير فسالته عنها قالى مش موجوده وفسالته ام والدته قالى نايمه
قولت له انى هتصل تانى فى الليل
اتصلت اسال عن والدتها قال لى انها خرجت
وقالت له قول لها انى عاوز اكلمها
واتصل تانى اساله عنها قالى هى خرجت وبتقول لك اتصل عليها بعد ساعه واتصل بعد ساعه قالى عندنا ضيف اتصل بعد شويه
وفعلا اتصل بعده فردت عليا اخالتها وقالت لى انها مشغول مع الضيف
ومنعت نفسى من الاتصل وانا عارف ومتاكد ان البنت بتحبنى لانها عرضت نفسها لمخاطر كتثره لما بطلب منها انى اشوفها
وطبعا فى احداث كتيره بس انا اختصرت الموضوع

ياريت اعرف منك اعمل ايه بدون استهزاء
وانشاء الله هعمل بنصحتكم

وشكرا


md_md غير متصل  
قديم 11-06-2006, 05:52 AM   #2 (permalink)
md_md
رومانسي مبتديء
 
الصورة الرمزية md_md
 
يعنى مفيش حد رد عليا وقال اعمل ايه

ولا رايكم ايه
md_md غير متصل  
موضوع مغلق

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عطوني رايكم في التصميم Snoki تصاميم فوتوشوب , تصاميم فلاش , صور للتصاميم 6 07-27-2006 10:35 AM
إحساس مؤلم أن أكون مسلما ولا اعرف قيمة الإسلام سلوما مواضيع اسلامية - الشريعة و الحياه 7 04-30-2006 08:32 AM
قد لا اعرف ولكني متأكد ......... اكحل العين خواطر , عذب الكلام والخواطر 6 03-20-2006 03:47 PM

الساعة الآن 07:15 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103