تصفح

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضى نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته ( ثلاثة مرات ) .

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ( 10 مرات ) كلمتان حبيبتان الى الرحمن وثقيلتان في الميزان




العودة   منتديات عالم الرومانسية > منتديات ترفيهية > قهوة عالم الرومانسية

قهوة عالم الرومانسية قهوة عالم الرومانسية مواضيع ساخره , اقلاع , طرائف الاعضاء , مواقف واقعية مضحكه , فلة حجاج ,خبال وهبال , وناسه , مسابقات , عطنا من وقتك نعطيك الأبتسامه هنا

دعوة فرح (زواج جماعي )

Like Tree179Likes

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-05-2017, 10:56 AM   #1 (permalink)
العركية
عضو مميز
 
الصورة الرمزية العركية
38 دعوة فرح (زواج جماعي )








دعوة فرح (زواج جماعي )


سالخير

آل منتديات عالم الرومانسية

تدعوكم لحضور فرحها الجماعي لابنائها وبناتها العوانس


اللي عايز ييجي ميتأخرش ....
واللي مش جااي في ستين داهية ...
وعيال اللذينا الصغار يتخمدوا بالبيت (سامعة يانورس ورجاء وسارة حبيبتي ) .....
و اللي بيجيب جوال كاميرا هفقع عينيهو الاثنين ....
عشاء مفيش ، اطفحوا في بيوتكو .. كفاية اللي دفعناه للموكوسين العرسان والعروسات....
اللي بيمد ايدو عالتورتة هقطعهالو احنا مأجرنها .. حلو في البيت وتعالو .. منتو زي القطط تأكلوا وتنكروا ....
الرقص ممنوع .. الضحك بصوت ومن غير صوت ممنوع .. تقعدو مكشرين وتحترمو نفسكم....
ترغي مع اللي جنبك أكسر لك سنانك جوه فـمّك ....
الكلام اياه اللي بعد الفرح وهو العروسه أحلى من العريس ... والخ الخ ... تبطلوه لحسن اعزمكو عالاربعين ..
بس عارفين الحق مش عليكوا الحق عليا انا اللي عزمتكوا ناس تخاف متختشيش ....









كل عريس ياخد عروستو وكل عروسة تاخد عريسها و غوروا في ستين نيلة


العروسات

عروسة اسامة

دعوة فرح (زواج جماعي )


عروسة احمد

دعوة فرح (زواج جماعي )


عروسة قصي


دعوة فرح (زواج جماعي )


عروسة سلطان


دعوة فرح (زواج جماعي )


عروسة مهران

دعوة فرح (زواج جماعي )


عروسة انس (شموخ فلسطيني )

دعوة فرح (زواج جماعي )



العركية غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-05-2017, 11:09 AM   #2 (permalink)
العركية
عضو مميز
 
الصورة الرمزية العركية
عرسان الغبرة


عريس عطر الندي





عريس ابتهال





عريس نسمة بيلسان





عريس ميرهان





عريس رؤي





عريس خفوق الروح





عريس تاتيانا





عريس ليناا






عريس عطر






عريس العركية





اتخمدوا
العركية غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-05-2017, 12:38 PM   #3 (permalink)
#البستان الزاهر#
مراقب عام - أمير الأبداع
العقل في اجازة
 
الصورة الرمزية #البستان الزاهر#
[SIZE="5"]الحمد الله انا بري ههههههههههههه[/SIZE]
#البستان الزاهر# غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-05-2017, 07:51 PM   #4 (permalink)
...Tell him
مراقبة عامة - أميرة المنتدى - مراقبة متميزة - الاول في مسابقة الجمال والاناقة - كاتب مبدع للقصة القصيرة
اللهمَّ لك الحمد حتى ترضى
 
الصورة الرمزية ...Tell him
يخرب مطنك يا العركية ضحكتيني هِهِهِـــــــــــيـ ;-))


عريس ميرهان

ميريهان مش محتاجة مكنسة. كل 3 أشهر تقص شنب عريسها و تكنس الأرض.






عريس رؤي

رؤى مش محتاجة تشتري دش.
عندها 2 لازقين في نفوخه. تتفرج على كل القنوات العالمية و HD كمان.
...Tell him غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-05-2017, 10:40 PM   #5 (permalink)
( ام محمد )
مسئول المسابقات - مصممة مبدعة - عطر المنتدى - الفائز بمسابقة حواء الرمضانيـة
بلسم الروح
 
الصورة الرمزية ( ام محمد )
[SIZE="4"]هههههههههههههههههههههه

الف الحمدلله والشكر اني متزوجة هههههه

الله يعينكم ع اختيارت العركية هههه تعذيب ع اصوله[/SIZE]
( ام محمد ) غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-06-2017, 03:14 AM   #6 (permalink)
mirihan
العضو الذهبي
♡ضحكه تدارى أي دموع
 
الصورة الرمزية mirihan
استغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم

ههههههههه ضحكتيني يا نهلة و انا ماليش نفس اضحك

يا بنتي انا جارتك و زميلتك العلومنجية بتعملي فيا كده لبه
خلاص انا اضربت عن الزواج و متنازلة عنه لتيل هيم او ليكي

و بعدين كلهم عرسان غبرة الا عريسك اشمعنى يعني
انا هابدل معاكي ههههه حتى هو لايق على شعرك المنكوش

[IMG][/IMG]
mirihan غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-06-2017, 03:16 AM   #7 (permalink)
mirihan
العضو الذهبي
♡ضحكه تدارى أي دموع
 
الصورة الرمزية mirihan
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ...tell him مشاهدة المشاركة
يخرب مطنك يا العركية ضحكتيني هِهِهِـــــــــــيـ ;-))


عريس ميرهان

ميريهان مش محتاجة مكنسة. كل 3 أشهر تقص شنب عريسها و تكنس الأرض.






عريس رؤي

رؤى مش محتاجة تشتري دش.
عندها 2 لازقين في نفوخه. تتفرج على كل القنوات العالمية و hd كمان.


ههههههههه لا خلاص بدلت مع العركية و الا كنت تنازلت ليكي عنه
mirihan غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-06-2017, 11:35 AM   #8 (permalink)
فيرتيجو
مشرف منتدى الرجل العصري و الجسور والنكت
الدنيا كلها شبابيك
 
الصورة الرمزية فيرتيجو
ملامحك كلها منى يدوب الاسم متغير

فيهم من بعض كتير.
بس ليه كده يانهلا ودى اتجوزها اواى دى ممكن اموت منها وانا فى الكوشه ليه هو انا عليا ذنوب هكفرها بالجوازه دى .
عالعموم ابقو ادعولى لانى هقتلها يوم ليله الحنه فى الصبح
وجايبه لنفسك عريس حلو وجايبه لميما شنب
يلا على رأى المثل اللى خدتو القرعه تاخدو ام الشعور....
فيرتيجو غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-06-2017, 01:10 PM   #9 (permalink)
mirihan
العضو الذهبي
♡ضحكه تدارى أي دموع
 
الصورة الرمزية mirihan
هههههههههههههههههههههههه
ربنا يسامحك يا عركية شمتتي فينا النفساويين
mirihan غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-06-2017, 04:36 PM   #10 (permalink)
نسمة بيلسان
أمير الرومانسية
.........................
 
الصورة الرمزية نسمة بيلسان
ههههههههههههههههههههههههههههههه خلاص انا قررت اعمل اضراب عن الزواج

صور تحفة نهلا
نسمة بيلسان غير متصل   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
أغرب حفلة زواج جماعي نـور الأمـل صور 2017 31 05-28-2011 11:35 PM
زواج جماعي على طريقة الدراكولا!!!...صور nansi71 صور 2017 11 02-09-2007 05:34 PM
زواج جماعي باليمن أول فارس اخبار 24 ساعة - سبق عاجل من أنحاء العالم 1 11-25-2005 03:38 AM
زواج جماعي في دار الأيتام ابومشعل(15) مواضيع اسلامية - الشريعة و الحياه 3 12-13-2004 06:10 AM
زواج جماعي.. بـــريق الماس صور 2017 3 12-12-2004 09:21 PM

الساعة الآن 09:04 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103