تصفح

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضى نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته ( ثلاثة مرات ) .

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ( 10 مرات ) كلمتان حبيبتان الى الرحمن وثقيلتان في الميزان




العودة   منتديات عالم الرومانسية > منتديات ترفيهية > قهوة عالم الرومانسية

قهوة عالم الرومانسية قهوة عالم الرومانسية مواضيع ساخره , اقلاع , طرائف الاعضاء , مواقف واقعية مضحكه , فلة حجاج ,خبال وهبال , وناسه , مسابقات , عطنا من وقتك نعطيك الأبتسامه هنا

نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...

Like Tree144Likes

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 02-06-2016, 04:08 AM   #1 (permalink)
فيرتيجو
مشرف منتدى الرجل العصري و الجسور والنكت
الدنيا كلها شبابيك
 
الصورة الرمزية فيرتيجو
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...




مساء |صباح الخير حسب التوقيت المحلى لقرائتك للموضوع
عاملين ايه يارب تكونوا كلكم بخير ...
المهم تعالوا النهارده هنتكلم مع بعض كده فى شويه حاجات وشويه نصايح هوجهاا وهنصح بيها ابناء جنسى الشباب احنا الغلبانين
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
ازيك يا ابوالكباتن عامل ايه ياباشا تعالى هنا اقعد جنبى هنتكلم كلمتين حلوين انس يا انس نزل هنا
حجرين شيشه وحياه ابوك ....
بص يا معلم المعلم وليام شكسبير بيقول ايه
( ﺍﻥ ﺍﻟﻤﺮﺃﻩ ﻛﺎﻟﺴﺠﺎﺩﻩ ﻛﻠﻤﺎ ﺍﺷﺒﻌﺘﻬﺎ ﺿﺮﺑﺎ ﻛﻠﻤﺎ ﺍﺻﺒﺤﺖ ﺍﻛﺜﺮ ﺑﺮﻳﻘﺎ ).

يعنى يا معلم حركات تامر حسنى ودباديب كاظم الساهر دى تبطلها لان البنت من دول لما بتلاقيك كده هتركب وتدلدل....
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
1_يعنى البنت من دول تفضل تقولك انا بحبك ومقدرش استغنى عنك انت كل حياتى انا من غيرك اضيع صدقنى وربنا مع اول واحد يعزمها على اكله كناتكى او ماكدونالز او حتى كشرى وربنا ما فارقه المهم تستغنى عنك وعن اللى جابوك يعنى ايه كده التقل صنعه ...
2_تيجى تقولك امبارح شوفت طقم عجبنى اوى عايزه اشتريه تعالى نتفرج عليه اوعلا يا اهبل وربنا بدبسك هيا هتاخدك وهناك تخليك تشتريه ليها بكل المرتب وتفضل انت لاخر الشهر تغنى ظلموه
3_تيجى تكلمك تقولك معلش رصيدى خلص وحولى رصيد عايزه اتكلم ضرورى اوعى يا اهبل تيلفونها مشحون ليها ب..100جنيه من واحد مغفل غيرك وعايزه تجدد الباقه على قفاك ...نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
ودى صورتها بعد ما عرفت انك مش هتحول رصيد..
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
4_تيجى كده وسط الكلام تقولك امتى هتيجى تتقدملى انا اتقدملى دكتور ومهندس وانا رفضهم عشانك ههههههه اوعى يا اهبل انت عارف محدش اتقد لها غير ابن عمها اللى لسه خارج من السجن كان محبوس فسرقه مراوح من الجامع يعنى لافيه عريس ولا عروسه
عريس يا بووووووووووووووى
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
5_تيجى تقولك امى عايزه تكلمك اوعى يا اهبل دى صاحبتها وعاملين عليك الفيلم ده قال علشان ايه تتنيل وتروح تتقدم لها شوف اعمل نفسك عبيط وعيش الدور وقولها حاضر يا طنط اللى تؤمرى بيه يا خالتى ساعتها البنت نفسها هتقولك خالتك مين ياخويا خالتك دى تبقى فبيتكم هتقلبلك خالتى فرنسا فى لحظه واحده ....
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
6_هتقولك انا جمالى طبيعى ومبستعملش مكياج والحاجات دى اوعى تصدك وخليك ورا المثل اللى بيقول .....
(( امسح مكياج صحبتك هتلاقى عزت ابن عمتك ))
وده التطبيق الفعلى للمثل ...هههنصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
المعلمه احلام ..
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
الحج عجه...
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
ودى لبس البوصه تبقى عروسه...
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
ودى قيس
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
وده العم كرم من غير نجوى ...نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
وده الحج شاهين ....
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
حتى انتى وانا اللى كنت فاكر طبيعى ...نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
وده الحج نصرى الله يرحمو
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...


7_تعالى هنا بقى شويه هتيجى تقولك انا فبيت ابويا ملكه هههههههههههههههههههههههنصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
اوعى تصدق والله ده فبيت ابوها يوميا مشاكل ده اخوها الصغير كل يوم بيضربها عشان ريموت التيلفزيون وامها يوميا تقولها يا موكوسه ياللى مفيش حد هيرضى يجوزك ياللى هتعنسى ياللى مش عارفه حاجه وابوه ده بقى كل يوم بيشتر شبشب من كتر ما الشباشب اتقطعت وهيا نازله على جتتها ههههههههههههههه
هى دى الملكه فبيت ابوها
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
يلا ملناش دعوه احنا
8_تقولك انا حلمت بيك انك انت الفارس اللى هياخدنى على الحصان الابيض ويطير بيا يا هبله هو فى حصان بيطير اصلاا ...
وتقولك انت الامير وانا السندريلا يا اهبل انت الاخر هو ايام السندريلا كان فى ساعات اصلا هههههههههه ياابنى نفض لها
شوف الخلاصه من الاخر ..
البنت من دول تفضل عايشه الدور لحد ما تقع على جدور رقبتها وتفوق من الغيبوبه اللى هيا فيها هههههههه المهم البنت من دول تفضل شاطحه بخيالها لبعيد وتفضل تحلم بيك ...
هيا فى الصباح عايزاك تكون ...
كاظم الساهر...
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
وبعد الظهر عايزاك تكون ...
احمد السقا...
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
وبعد العصر عايزاك تكون ...
باسل خياط...

نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...

وبالليل عايزاك تكون
ماجد المهندس ...
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
بصرف النظر على انها طول اليوم هيا بتكون ...
هبه رجل الغراب
نصائح فيرتيجاويه لشباب عالم الرومانسيه...
خودها منى نصيحه وركز كده واوعى سهوكه البنات تخليك تتضعف وكده انت لازم لنفسك عشان نفسك تبقى ....
ملحوظه اى حد يسال عليا انا رايح مشوار ساعتين تلاته اربع خمس ايام مش اقل من شهر قابل للتمديد ..
اهرب يا تيجوووووووووووو



فيرتيجو غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-06-2016, 04:38 AM   #2 (permalink)
عطر الندى
مـشـرفـة قـسـم المدونات
'شكرا الغالية ام محمد '
 
الصورة الرمزية عطر الندى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انت مسقصدني في الموضوع دااا اعترف
من نجوى كرم "الكاظم ساهر " المجودي ايوة مجودي
والله يخوياا على قولتي شهيرة الرجالة بق وبس وجيب ليا حد يغير كلامي
وتحداك وتحدى الف غيرك كلام وطاير فالهوى
يلااااااااااااا قال نصايح قال ههههههههههههههههههه
اسامة والله ضحكتني اسعدك الله واسعد معشر بنات حواء اجمعين
برجالة طيبين
بس رجعالك قال عمو كرم قال
ومن غير مرسي ولا شكراااا
عطر الندى غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-06-2016, 08:53 PM   #4 (permalink)
شهرزآد
مشرفة قسم قصص وحكايات ومنتدى الالعاب
سكتت عن الكلام المباح
 
الصورة الرمزية شهرزآد

شباب مو زودتوها يعني

انتو كدة بتدخلو انفسكم في حرب مش راح تقدرو عليها
على فكرة بلقيس كثير حلوة
وكمان هزال كابا في الصورة كانت صغيرة و دبدوبة وهب اصلا بتسمن بسرعة فعادي انها تكون دبدوبة في صغرها
اما نجوى دي اجمل الجميلات اصلا لو وحدة توصل لسنها و تظل في مثل جمالها دي محظوظة أما بالنسبة لنصائحك للشباب
يقول المثل المغربي
ديرها فالمرا و تسناها
يعني انتظر الرد قريبا
شهرزآد غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-06-2016, 09:28 PM   #5 (permalink)
عاااشقة التحدي
أمير الرومانسية - كاتب مميز
فُـــرات
 
الصورة الرمزية عاااشقة التحدي
هذه نصائح رجل خطيبته فشلته وتركته والآن غارق في خيبة عاطفية اعترف
عاااشقة التحدي غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-06-2016, 10:52 PM   #6 (permalink)
احمد
مشرف القهوة و العاب الكمبيوتر والتقنية والروايات - مشرف الشهر المميز
وتستمر الحياه
 
الصورة الرمزية احمد
هههههههههههههههههههههه
كفايه يا اسامه
الضرب فى الميت حرام هههههههههههه
احمد غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-06-2016, 11:59 PM   #7 (permalink)
رجاء رومانتيك
مشرفة التاريخ والحضارة والألعاب
ان مع العسر يسرا
 
الصورة الرمزية رجاء رومانتيك
ههههههههههههههههههههههخههه
مت من الضحك يخرب عقل شبطانك أسامة هههههههههههه كلو كوم وكرم كوم أما كوابيس يع يع يع تف تف بسم الله الرحمن الرحيم لما شفتها بعدت أولادي من حدي عشان ما يتخذوا
قال ملكة قال دي ملكة البوعوات او البوعبوعات هه
رجاء رومانتيك غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-07-2016, 12:46 AM   #8 (permalink)
رؤى.
عضو مميز
يُرسل السماء عليكم مِدرار
 
الصورة الرمزية رؤى.
ههههههههههههههههههههههههه اقسم بالله مت من الضحك حرام
عليك كسروا خاطري الفنانات اللي فضحتهم ماهذا الكذب والتزييف
حتى أنا مصدومه في هذيك التركيه بس يمكن كانت صغيره ودبه عادي

المهم اصلاً سماجه موضوعك
مايضحك
رؤى. غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-07-2016, 01:04 AM   #9 (permalink)
فيرتيجو
مشرف منتدى الرجل العصري و الجسور والنكت
الدنيا كلها شبابيك
 
الصورة الرمزية فيرتيجو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عطر الندى مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انت مسقصدني في الموضوع دااا اعترف
من نجوى كرم "الكاظم ساهر " المجودي ايوة مجودي
والله يخوياا على قولتي شهيرة الرجالة بق وبس وجيب ليا حد يغير كلامي
وتحداك وتحدى الف غيرك كلام وطاير فالهوى
يلااااااااااااا قال نصايح قال ههههههههههههههههههه
اسامة والله ضحكتني اسعدك الله واسعد معشر بنات حواء اجمعين
برجالة طيبين
بس رجعالك قال عمو كرم قال
ومن غير مرسي ولا شكراااا
ههههههههههههههههههههههههههههههه
ايوا قاصدك الصراحه بزمتك نجوى هههههههههه شوفتى الفلوس بتنضف ازاى هههههههههههه احنا الرجاله غير بالدليل ان الكل هنا بيحب كاظم وبيحب تمثيل السقا وباسل وبيدوبوا مع نحنحه ماجد المهندس لكن هتلاقى ناس مبتحبش نجوى كرم هنا وكتير واولهم عاشقه التحدى
هههههههههههههههه
يارب الضحكه علطول ندوشه
اه مستنى قال راجعه قال انتى فكرانى بتهدد ولا ايه
فيرتيجو غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-07-2016, 01:07 AM   #10 (permalink)
فيرتيجو
مشرف منتدى الرجل العصري و الجسور والنكت
الدنيا كلها شبابيك
 
الصورة الرمزية فيرتيجو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العركية مشاهدة المشاركة
يارب اجعل كلامن خفيف عليهم وانا اقول الموضوع ليه مش راضى يتفتح معايا فى الصباح هههههههه اتاريه مشرف هنا ههههههههههههههه
نهلا خودى الجسمى واتكلى بعيد من هنا عايزين الموضوع يعمر ويسمع
فيرتيجو غير متصل   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
نصائح لتأخير ظهور التجاعيد لشباب دائم ساره ساسو1 العناية بالجسم والشعر 3 08-11-2013 12:42 PM
في عالم الرومانسيه حيث انا؟؟ عالي@سماها خواطر , عذب الكلام والخواطر 2 10-26-2008 10:31 AM
نصائح مفيده لعيون بنات الرومانسيه الأسد الهارب صالون عالم حواء الرومانسية 0 07-18-2008 04:40 PM
عالم الرومانسيه عالم من اختياري بعد 12 او 12 سنه : ) .شوق الأماكن. قهوة عالم الرومانسية 53 02-07-2008 11:15 PM
عالم الرومانسيه الفارس الملثم1 صالون عالم حواء الرومانسية 3 09-04-2006 02:38 AM

الساعة الآن 05:19 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103