تصفح

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضى نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته ( ثلاثة مرات ) .

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ( 10 مرات ) كلمتان حبيبتان الى الرحمن وثقيلتان في الميزان




العودة   منتديات عالم الرومانسية > منتديات القصص والروايات > قصص وحكايات عربية وشعبية وعالمية

قصص وحكايات عربية وشعبية وعالمية أروع القصص العربية الخيالية و قصص الحب الغرام العشق بين العشاق في عالم الروايات والقصص الطويلة, تمتع بقراءة القصص بدون اشتراك لأنها خدمة مجانية من منتديات عالم الرومانسية

قصص جميـــــــلـــــه

مشاهدة نتائج الإستطلاع: مارايك في القصه؟
جميله 3 75.00%
رائعه 0 0%
ليست مسيره 0 0%
حلوا 1 25.00%
المصوتون: 4. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-16-2012, 12:20 AM   #1 (permalink)
الحب كـــلــــه
رومانسي مبتديء
ساحر العيون
 
الصورة الرمزية الحب كـــلــــه
 

ADS
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الحب كـــلــــه
35 قصص جميـــــــلـــــه




انه قصه جميله جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ا
ارجواااااااااااااااااااااا المتابعه قصص جميـــــــلـــــه
يوميات احمد ونور.......قصة حب الصعيدي للبنت الاستيل الحلقة الاولى

احمد : لو سمحتي حضرتك...ممكن براية

نور: ههههههههههههههههههههههههههه

احمد : حضرتك بتضحكي على ايه ممكن اعرف يعني لو سمحتي

نور : مش عيب شاب في سنك يطلب براية ..ده احنا في جامعة

احمد : طيب معاكي شفرة...عشان المحاضرة هتبدأ خلاص

نور : ايييييه..ايه شفرة دي..ممكن تسكت لو سمحت

احمد "بصوت عالى" : حد معاااااااه براااااااااية....او قلم زيااااااادة..ردوا

نور : انت اكيد مجنون وطي صوتك الطلبة كلها بتضحك عليك

احمد : ويضحكوا ليه ولاد الدزمة دووووووووول

نور : خلاص خلاص انا هنقل المحاضرة وبعدين اديلك تصورها

احمد : شكرا بس انقلي كويس ..وياريت تنظمي الكراسة



(اثناء ما المحاضرة شغالة ونور شغالة كتابة واحمد هيموت عشان مش معاه قلم)



احمد : يا انسة خطك زفت زفت..انتي مش مسطرة الصفحة ليه ...وفين التاريخ الهجري .يادي النيلة عليا وعلى الجامعة

نور : انت مالك ومال خطي مش كفاية هديلك تنقل مني وهتعطل انا

احمد : ليه وانتي عربية اصلك علشان تتعلطي..هما البنات متعطلين خلجة

نور : انت انسان قليل الادب...بجد مش بتعرف تكلم البنات ازاي

احمد : لأ يا شيخة والنبي المرة الجاية تبقي تجيبيلي الكتالوج بتاعك



( نور عشان رقيقة سكتت ومش عرفت ترد على احمد بحاجه وانتهت المحاضرة )



اثناء خروج الطلبة من المدرج...احمد حب يستظرف بس بطريقة غبية شوية


احمد وسط حشد من الطلبة بنات وولاد وكأنهم قطيع من المواشي


هررررررررررررررررررر...وضحكته سمعت كل اللي ماشي



(نور بتحكي مع زميلتها من كلية تانية على احمد )



نور : بصي يا هالة الولد ده....فضيحة فضيحة يعني...وحكتلها على اللي حصل

هالة : تلاقيه شاب تحفة...مش باين عليه استايل خالص..ده لابس بدلة وكرافت

نور : بس تعرفي شكله وسيم اووووي...حاسة انه طيب وعلى سجيته

هالة : اوووو...ده وسيم؟...ده مش حاطط نقطة جيل على شعره حتى..شعره منعكش جدا

نور : يا ستي سيبك

هالة : على رأيك



خلص اول يوم في الجامعة وقبل النهاية بدقايق


احمد : يا استاذة يا انسة فين المحاضرة عايز انقلها هاتيها يلا يلا بسرعة

نور : تنقل ايه يابني دي عشر ورقات غير في رسومات وجداول

احمد : ومالهم يعني عشر ورجات انتي هتخلفي وعدك ولا ايه

نور : انا مقلتش كده بس في حاجة اسمها تصوير..اسرع يعني

احمد : هههههههههههههههههه اصور ايه بخطك الزفت ده..شوفي ...زفت

نور : حقيقي انا غلطانة وكلام هالة باين عليه صح...بعد اذنك..اوف


سابته ومشيت .....


احمد: عليكي يا شيخة وعلى هالة وعلى الجامعة كلتها....وبرضه خطك زي الزفت
استنونا في الحلقه الجايه قصص جميـــــــلـــــه



التعديل الأخير تم بواسطة الحب كـــلــــه ; 01-16-2012 الساعة 12:26 AM
الحب كـــلــــه غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-16-2012, 12:27 AM   #2 (permalink)
الحب كـــلــــه
رومانسي مبتديء
ساحر العيون
 
الصورة الرمزية الحب كـــلــــه
 
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الحب كـــلــــه
35

تنبيه:
انا هنزل الحلقه كل يوم وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الحب كـــلــــه غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-16-2012, 01:33 AM   #3 (permalink)
فديت حبيباتي
رومانسي مبتديء
ملكني غلاك
 
الصورة الرمزية فديت حبيباتي
 
مشكوووووور والله يعطيك الف عافيه
فديت حبيباتي غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-16-2012, 07:21 AM   #4 (permalink)
هيبةملاك
رومانسي مبتديء
 
الصورة الرمزية هيبةملاك
 
يعطيك العافيه
هيبةملاك غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-16-2012, 11:18 AM   #5 (permalink)
الحب كـــلــــه
رومانسي مبتديء
ساحر العيون
 
الصورة الرمزية الحب كـــلــــه
 
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الحب كـــلــــه
Exclamation

تحذير:
شكرااا علي قراتكم للمسلسل وانا هنزل كل يوم حلقه
الحب كـــلــــه غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-16-2012, 11:34 AM   #6 (permalink)
الحب كـــلــــه
رومانسي مبتديء
ساحر العيون
 
الصورة الرمزية الحب كـــلــــه
 
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الحب كـــلــــه
الحلقه الثانـــــيـــــــــــــــــــــــــ احمد ونورـــــــــــــــــــــــه

الحلقه الثانيه احمد ونور


"واليوم التاني....ولسة الحياة الجامعية لم تؤثر على تلاميذ الثانوية العامة...بس مع بلدياتنا احمد ...ماشية عكس خالص...مش عارف يتأقلم عليها"
" تعالوانشوف الايام والحياة الجامعية هتعمل ايه في احمد وهيتعامل معاها ازاي"
"كان
ميعاد المحاضرة الساعة 8 صباحا...كان احمد واقف قصاد المدرج من 6 الصبح مش عارف ليه ونبتدي


احمد: ديب ديب ديب انتوا يا ناس يللي هنا...افتحوا الباب

الساعي : يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كريم

احمد: ماترش ميا يا راجل قصاد المدرج عشان تستفتح

الساعي:يا كابتن المحاضرة لسة الساعة 8 مفيش دخول دلوقت

احمد:هدخل يعني هدخل..عليا النعمة هدخل هاااا

الساعي: قفل الباب في وشه ودخل جوا

احمد : يا ابن الدزمة انت هتضيع عليا المحاضرة شكلك

احمد: اما اروح اجيب كوباية شاي سخن مولع

الراجل: تؤمر بأيه يا فندم

احمد : شاي خمسينة بنعناع

الراجل: ايه ايه...مفيش نعناع

احمد: ومفيش نعناع ليه

الراجل : هو كده مفيش نعناع على الشاي ..النعناع لوحده

احمد :طيب هات نص كوباية شاي ونص كوباية نعناع

الراجل: خد فلوسك اهي

احمد:طب والشاي ابو نعناع فين

الراجل:اوووف

احمد:اوووف على دماغك...ابن دزمة صحيح


كان فات حوالي ساعة ونص وهو واقف في الكافتيريا عشان يشرب شاي

قرر انه يرجع للمدرج عشان يلحق مكان وبالفعل حجز مكان وخرج تاني عشان
يجيب شاي من كافتيريا تانية...

ونجح انه يجيب المرة دي ..دخل المدرج

وفجأة

لقى مين اعد مكانه ...مين مين مين....لقى نور فارشة كل حاجتها وبتشرب كابتشينووووووووووووووووو



احمد : بصوت لا يطاق....ايييييييييه ده يا هانم...هي وكالة من غير بواب

نور :وطي صوتك من فضلك انا بتكلم بهدوء وبأدب

احمد:هي دي طريجتي..عاجبك ولا مش عاجبك

نور:طيب انا مش هقوم

احمد: هروح للعميد يجي يقومك

نور:ههههههههههههههههههه

احمد:بتضحكي على ايه يا باردة

نور: لم نفسك

احمد: شايفاني مبعتر في الارض ولا اييييييييه

نور: مش هتحضر...هههههههههههههه

احمد :عليا الطلاج لأحضر غصب عنك وعن عين الدك....

وفجأة سمع صوت الدكتور بيناديله !!!!!!!!!!!!!!

استنونا في الحلقه القادمه

التعديل الأخير تم بواسطة الحب كـــلــــه ; 01-16-2012 الساعة 12:08 PM
الحب كـــلــــه غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 01-19-2012, 04:53 PM   #7 (permalink)
mecanique
رومانسي مجتهد
 
مشكوووووور والله يعطيك الف عافيه
mecanique غير متصل   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are معطلة


الساعة الآن 07:47 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103